you got sunshine on a cloudy day


En gammal hederlig bild..


..Men faktum är att jag just nu sitter precis såhär! Har suttit såhär i en
timma nu utan att behövt stressa, vet ni hur bra det känns? Har haft så
sjukt mycket att göra de senaste veckorna och trots att det är HUR VÄRT som
helst så har det tagit enorma krafter. Därför ska jag bara vara hemma idag
och ta det lugnt med te och filmer, plus att jag ska hålla er lite uppdaterade!
Igår var det studenten och jag såg först Martins utspring innan jag åkte hem
till honom för hans mottagning. Sedan blev det raka vägen till Berg där vi
hade klassfest, mycket trevligt. Lite senare skulle vi in till stan för att se om
vi kom in på krogen men icke, fy vilken kö det var så jag och Emmy bestämde
oss för att sätta oss och äta kebab och fjanta oss tills jag knappt kunde sitta
av allt skratt! Värd kväll, men som sagt, krafterna behövs laddas upp.

uppdate: nej hörrni, det blev visste inte mycket uppdaterande idag heller.
Jag kör igång på måndag istället eftersom att jag jobbar i morgon. Idag har
jag bara kikat film. Såg remember me och OJ vad bra den var! Blev dock pretty
deprimerad av slutet så går och gråter lite hemma nu.. Hatar olyckliga slut.
Filmen blev ju inte bättre för att Robert Pattinson var med, herregud jag dog lite.
Han är helt seriöst världens snyggaste människa. Jag får gåshud av att bara
kolla på honom. Jag dör. Han är så omänskligt snygg att jag blir darrig i knänen.
(Nu ska jag kika lite intervjuer för att sluta dreggla lite, han är ju trots allt bara
så snygg i filmerna..)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det gör du helt rätt i! Ladda upp :)

2010-06-12 @ 15:03:48
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Håller med, Remember me är en riktigt bra film :)

2010-06-12 @ 18:57:27
URL: http://thedaysofsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt att vila. men sluta skriva och ursäkta dig om att du inte uppdaterar. du har skrivit att du ska blir bättre med de typ 34847736 ggr nu i varje inlägg, så bättre du inte skriver något för vi läsare har förstått de nu. tack

2010-06-13 @ 13:09:45
Postat av: Anonym

härlig bild!

2010-06-13 @ 17:45:11
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker inte du att det är lite "konstigt" att du skriver att han är världens snyggaste kille när du har en pojkvän? :P

2010-06-13 @ 20:21:53
Postat av: angelica blick

till personen över - jisses? Bara för att man har pojkvänn så får man inte tycka att en celeb är snyggast i världen? clebes gills ju för fan inte ;) haha. sen för de andra , senaste gången jag hörde så var " snyggast i världen" bara ett talesätt för att påpeka att HAN ÄR SÅ SNYGG!



2010-06-14 @ 10:57:36
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0