whip cream




Hej gullisar! Hade tänkt ta en riktigt skön sovmorgon idag, men icke.
Tror ni inte att dem håller på att bygga om hela huset? JO, så vi väcktes
vid 8 och kunde inte somna om. Tur att jag ska ta mitt pick och pack och
flytta över till Martin ett tag nu. Han är nämligen hemma själv de kommande
5 veckorna typ. Annars så har jag rotat fram min midsommarklänning för
i år! (den på bilden), en riktig gräddbakelse typ. Den är ganska gammal nu,
men jag gillar den starkt! En krans på huvudet också är den fulländad. Midsommar
kommer iallafall spenderas på Öland (mitt och Nattis land) tillsammans med 16
andra ungdommar ungefär. Kommer nog bli grymt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer klänningen ifrån? :) Superfin!

2010-06-25 @ 20:23:06
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0