marinblått



lillasysters egensydda marinblåtröja, matilda skärp och egengjorda shorts.

Godmorgon babes! Klockan är halv 2 och jag äter frukost. Vad kallar man de
om inte sommarlov? Igår var vi så bakis att vi låg i sängen hela dagen men
frammåt kvällen bestämde vi oss för att gå ut ändå. Jag och Matilda gick först
till ån med jordgubbar och gottis innan vi gick in till stan för att ta en "återställare"
på 55:an och kika fotbollen. Julia kom också och gjorde och sällskap och där satt
vi i ett x-antal timmar och mös! (bilder får ni senare idag).
Nu ska jag ta mig i kragen och träna lite på låten och så hörs vi snart! Blöt puss

Kommentarer
Postat av: matilda vestin

tack för en mysig kväll igår hjärtat! tycker om dig så otroligt mycket!:)<3

2010-07-11 @ 14:23:51
Postat av: wictoria

låter som en härlig kväll!:)

2010-07-11 @ 14:43:13
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: aggan

men asso hanna, fan va snygg du är!

2010-07-11 @ 17:18:49
Postat av: Linn

marinblått är sjukt snyggt! fin outfit :)

2010-07-12 @ 14:38:45
URL: http://thatslinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, varför har du försökt redigera benen...? :(

2010-07-26 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0