_ imorgon kör vi på rolig uppis



Visst gör vi? Dags att få in lite bilder nu tycker jag allt..
Annars så har jag så himla mycket i mitt lilla huvud. Det händer så mycket nu och jag vet
inte riktigt om jag hänger med i svängarna som jag borde. Emmy har åkt till Gotland
och jag träffar henne inte förens skolan börjar och det känns skit. Lisa som varit borta i en evighet
kom däremot hem idag så henne ska jag träffa bums i morgon och jag kan knappt bärga mig.
Fia kommer också snart hem då hon varit borta hela sommaren och sedan åker vi till Magaluf
nästa fredag. Jag har träffat underbart goa nya människor och kommer troligen att träffa ännu fler.
Men jag kan inte sätta fingret på vad det riktigt är som gör att jag mår som jag gör. Jag känner världens
lyckorus vartannat men samtidigt hugger det till ibland. Jag hatar när jag inte förstår mig på mina känslor.

Kommentarer
Postat av: sanna

hej, du ör det inge tungt att ha clips? har du dubbelt sytt eller 3 gånger? e nyfiken har precis börjat med de osv... och kan det typ hända att clipsen åker ner??? massa frågor



www.lundbergsusanna.blogg.se

2010-07-29 @ 23:23:11
Postat av: Anonym

Men du har ju precis breakat med grabben...

2010-07-30 @ 12:25:09
Postat av: Lisa Gyllander

Då är vi två om att känna så, och det fixar vi! <3

2010-07-30 @ 13:25:10
URL: http://lisagyllander.blogg.se/
Postat av: JENNSANS mode

jag gillar bilden!

2010-08-01 @ 14:38:10
URL: http://jennsansmode.blogg.se/
Postat av: modemix/sheima

snyggo

2010-08-03 @ 19:37:02
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0