frågor del 1/2

Tja! Din blogg är jättebra, du verkar va en härlig tjej!:D Hehe, konstig fråga sa du...
Vad skulle du göra/säga om du såg Jacob(I New Moon)gå förbi ditt fönster?
Haha ja vad tusan skulle jag göra då.. Springa fram och klämma lite på honom och ta av honom hans tröjja typ? Vill klappa lite bara..

Tips på bättre självkänsla? :/ bra blogg!! Tack! Jag tycker att man ska acceptera det man har (självklart göra lite förändringar om man känner för det). Sedan tycker jag att man ska fokusera mycket på de man själv är bra på och framhäva de, då känner man sig snäppet bättre!

När du var tillsammans med gabriel, hade ni sex då? Japp!

Hur fick du ditt jobb på busfabriken och hur mycket tjänar du? :) Min pappas nya är chef över busfabrikerna så det var hon som fixade jobbet åt mig. Runt 90 kr/tim.

Vilken årstid är din favorit & varför? Sommar, utan tvekan. Sol, bad, lov, bara ben.

Har du alltid haft intresse för mode? Nej, men alltid intresse för kläder. Jag började tycka mode var roligt för några år sedan.

Vad tror du blir vårens mode-måsten? Jag vet i alla fall mina måsten och det är beiga färger och pasteller!

Hur många unika läsare har du dagligen? :) Ungefär 1400 st.

Vill du vara blond hela livet eller har du tänkt på att färga håret brunt ngn gång? Jag vet inte riktigt. Kanske inte hela livet, men ett bra tag till i alla fall!

Tränar du och isf hur mycket och vad? Äter du nyttigt osv? Vad är din favoritmat? Har inte riktigt börjat träna än men ska komma igång på riktigt efter helgen. Då äter jag nyttigt, inget socker framförallt och så ska det vara fram till sommaren. Favoriten är kebab, haha.

Hur lång är du? 1.69 ungefär.

Vilken bh storlek har du? Om p-pillerna gör så jag svullnar kan det vara c, annars mestadels 75b.

Hur mkt väger du? Vikt är inget jag vill prata om, det viktiga är inte hur mycket man väger tycker jag. Jag har hellre än vältränad kropp och väger några kilo mer istället för att ha en smal kropp utan muskler men som ändå ser lika ut. För mig betyder inte vikt så mycket.

Hej kära kamrat!
Hur ofta per månad/dag glömmer du bort dina koder / tappar bort dina nycklar :)?
Hihihihihihi

hej nicke ;) haha som många vet kan jag nog vara den slarvigaste någonsin.. Glömmer bort min kod till mitt bankkort och skåplås (fast jag haft samma i flera år) och nycklarna vet jag aldrig vart dem är, yrar som en höna men till slut hittar jag dem alltid ändå. Tyvärr händer allt detta alltför ofta..

Har precis hittat din blogg, och jag måste säga att jag är galet fast.
På nått sätt ser jag mig själv lite i dig, och jag tar varje tillfälle i akt för att hitta insperation. Hahha, om jag lät seriös ;)
har lite frågor också,
* vilken linje går/gick du?
Jag går sam TvärS.
* hur var idol? och hur gammal tkr du man ska vara för att söka? Idol var det roligaste men också det mest skrämmande jag gjort i hela mitt liv. Allt är så sjukt mycket större än vad man tror att det är, kameror överallt och de gör allt för att man ska bli så nervös som möjligt typ. Speciellt under slutaudition, man blev helt psykad. Haha.
Jag tycker att man ska vara mogen och känna sig själv. Jag sökte när jag var 16 och jag har utvecklats väldigt mycket sedan dess. Då var jag inte förberedd på vad som skulle komma utan bara körde på och var livrädd som satan och aldrig varit så dålig som jag var då. Viktigast av allt är att tro på sig själv. Jag gjorde inte det tillräckligt mycket, men de som gör det vågar och dem lyckas. Så om du tycker att du känner dig själv, vet vad din röst passar till för låtar och verkligen tror på dig själv är det bara att köra!

vilka andra skolor/linjer valde du mellan när du skulle börja gymnasiet, motivering? :)  Jag hade estet som jag bl.a valde mellan. Men ville ha en bredare utbildning (jag vet att man kan lägga till kurser, men de är bara jobbigt. Haha). Om jag skulle göra om de valet nu hade jag nog valt estet ändå. Musik är det bästa jag vet.

Har du aldrig dagar du inte orkar fixa dig o klä dig snyggt?  Jag har många sådana dagar! Typ varje dag. Jag har nästan alltid på mig kläder jag trivs i men hår och smink är veryyy bad måste jag säga.

vad tycker du om skönhetsoperationer? Helt okej. Sedan beror det väl lite på vad. Jag har jätte utåtstående öron så jag skulle gärna trycka in dem lite om jag hade pengar, haha. Men att göra största silikonpattarna gillas inte. Just för att det är så sjukt fult. Men jag tycker fortfarande att det är okej if you like it!

kan du tipsa om bloggar?
Ja det kan jag nog börja göra, om ni vet någon bra, släng in en kommentar!

vad tycker du om Agapi "Aggan" Zoupounidou?
för jag tycker att hon är aaascool. jag vill va som henne, hon är min idol faktiskt.
Aggan är outstanding, min idol. Hon är så jävla cool. (nöjd A?) haha.

vad anser du om otrohet? gränser osv.
Skulle inte förlåta någon som varit otrogen. Beror väl lite på vad med, men troligen inte. Skulle aldrig kunna lita på personen sedan.

Hur var din första kyss och med vem? Minnen nu alltså! Det var med min dåvarande kille Oskar i 5:an. Min bästa vän då, Julia, var tillsammans med hans bästa kompis och vi gjorde det samtidigt. Efter det gjorde vi slut med dem och stod och borstade tungan hur lång tid som helst. Aldrig igen sa vi. Man ska ju aldrig säga aldrig. Haha.

hur träffades du och Martin och vad betyder han och så för dig?
Jag har vetat vem han var ända sedan jag gick i 6:an och han i 7:an. En av de snyggaste på skolan tyckte jag. Men annars så träffades vi för första gången i juli i somras på en fest. Vi festade lite tillsammans och sedan bestämde vi oss för att gå på bio. Efter de flöt det bara på. Han betyder så otroligt mycket för mig och jag har aldrig känt såhär förut. Jag är verkligen galen i honom och han har allt jag letar i en kille.

lyssnar du bara på gammal musik? Hehe
Nej verkligen inte bara, men väldigt mycket. Tycker gammal musik är så himla mycket bättre! De är liksom riktig musik och mer känsla i än alla dessa sönder mixade låtar som spelas nu.


Kommentarer
Postat av: jen

gammal musik är bäst!

2010-01-07 @ 20:04:36
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
Postat av: aggan

ooooh vilken söt läsare som kommenterade om mig och ooooh vilket gulligt svar från dig, men det visste jag ju redan ;)

2010-01-07 @ 22:01:37
Postat av: Nicke

du är för god!

2010-01-07 @ 23:34:15
Postat av: Anonym

ofta du sitter och svarar "om p-pillerna gör så att de svullnar" vad i helvete tjejen, some privacy pleeeease.

2010-01-08 @ 12:13:37
Postat av: Hanna Westman

sv anonym: haha nemen oj då, jätte farligt

2010-01-08 @ 12:35:51
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Julia Rosberg

haha! fick mig ett gott skratt! första kyssen inget jag glömmer! ofyy.. haha, ( hoppas på att träffa på dig i skolan snart! :) <3

2010-01-08 @ 20:07:59
Postat av: A

Till anonym: Men herregud ?! Får man en privat fråga blir det väl ett privat svar, right? Det är ju ingen som tvingar dig att gå in och läsa ;) Vi övriga läsare gillar ärlighet!

2010-01-09 @ 10:17:48
Postat av: Hanna Westman

sv A: haha tack! Det är bra ;)

2010-01-10 @ 01:54:41
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0