julafton




God jul gullisar!! Julafton! Det känns på ett sätt riktigt konstigt, men självklart
så känns det bra. I vanliga fall brukar jag alltid vara hemma dagen innan julafton
och pynta granen och dricka glögg. Men igår var jag ute med Matilda, hennes bror
och hans kompisar och drack öl och i år har vi ens ingen gran (mamma och pappa
insisterar på att den bara tar för mycket plats). Så lite annorlunda i år, men lika
underbart för det! Julstrumpan var på plats och snart ska vi gå över till Nattan och
resterande Westman-familjer för julklappsöppning och julmys resten av dagen.
Sedan avslutar jag kvällen hemma hos Marcus. Ta hand om er och ha en super
fantastisk julafton så hörs vi imorgon! PUSS

Kommentarer
Postat av: :)

snälla svara på vart din bruna tisha med öppna axlar kommer ifrån? :) den är så galet fin!!

GRYM BLOGG TJEJEN

2010-12-24 @ 20:46:33
Postat av: kram

jag undrar precis som tjejen ovan vart din bruna tisha med hål på axlarna kommer ifrån? :) sååååå tacksam för svar ska du veta! kram

2010-12-25 @ 10:14:51
Postat av: alexandra

Din blogg är grym, jag älskar alla dina personliga texter och dina förklaringar på vad kärlek är. Amazing. Sen är du grymt snygg också!

2010-12-25 @ 12:53:31
URL: http://alexandramaria.devote.se
Postat av: .

du har verkligen en jättefinblogg! och tydligen är det inte bara jag som undrar vart din bruna t-shirt med öppna axlar kommer ifrån? ;)

2010-12-25 @ 15:24:15
Postat av: Hanna Westman

svar om tröjan: haha, jag ser att det är samma ip-nummer, du behöver inte skriva flera gånger :) men den är iallafall ifrån monki!

2010-12-26 @ 17:20:01
Postat av: Fashion And Photo

Gillar din blogg jätte mycket :), allt bra med dig?? :)

2010-12-26 @ 22:25:09
URL: http://faashionandphoto.blogg.se/
Postat av: Kalle

god fortsättning..!

2010-12-27 @ 08:44:08
URL: http://kallenilsson.com
Postat av: eemma

fining. och god jul:)

2010-12-28 @ 19:20:16
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: kaja

elsker håret ditt! hvordan får du de flotte bølgene til?

2011-01-04 @ 20:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0