dag 09 - min tro

Det finns så mycket jag tror på. Jag tror att nästan allt är möjligt, bara man tror på det. Jag menar inte bara tro som i religion, utan tro överhuvudtaget. Jag tror på det jag vill ska inträffa. Och är man bestämd som fan och inte ger upp, då tror jag att man lyckas. Jag har lyckats. Jag flyter på moln. Jag tror på vänskap, jag tror på kärlek och under. Jag tror på andar (jag vet inte hur många gånger jag försökt övertala mina vänner att köra anden i flaskan i Emmys lada. Eller hur mina kära kollegor är fast bestämda på att andar finns) jag tror på sjätte sinnen och magi. Jag tror på allt jag vill tro på. Det blir så mycket mer spännande om fantasin för flåda iväg för ett tag. Jag tror helt enkelt på alldeless för mycket.

Kommentarer
Postat av: ELIN LING

bra skrivet hanna:)

2010-12-19 @ 19:24:13
URL: http://stylel.devote.se
Postat av: Madeleine

Bättre att tro för mycket än för lite!

2010-12-20 @ 14:25:51
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0