rastlös




Jag gör allt för att inte plugga. Jag sover, tittar på tv, sitter vid datorn, äter och tänker.
Hittar alltid på någonting när jag väl bestämmer mig för att plugga. Nu la jag precis fram alla
papper och helt plötsligt vill jag så väldigt gärna gå och handla. Så nu ska jag handla. Vad händer?
Skolan har inte ens kommit igång men jag kan ändå inte plugga. Jag är ett bra exempel på noll i motivation.

Ni skrev något roligt om frågestund och så, är ni sugna på det?
Sedan så var det någon som frågat om jag inte skulle kunna skriva ut "tre saker vi inte vet om dig"
Jag tyckte det lät roligt och eftersom jag gör allt för att inte plugga så kör vi en sådan istället!
1. Jag äter aldrig "kanter" på mackor. Jag lämnar alltid en bit, spelar ingen roll, to.m om det är knäcke.
2. Mina nära kallar mig äckelhanna. Haha, jag är äcklig helt enkelt. Lämnar gamla avokados i mina lådor os.v.
3. Jag är livrädd för övergångsställen. Jag kan inte gå mot rött, isåfall MÅSTE det vara helt bilfritt.
Jag stannar alltid mina vänner och skriker lite på dem när de ska försöka gå mot rött. Ingen aning om varför.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

SnyggisHanna säger jag!

2010-08-31 @ 16:51:46
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Modemix

SCHNYGGO! Intressant! Känner igen mig i plugg grejen.. Inte kul alltså.

2010-08-31 @ 17:46:54
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Lisa Gyllander

hahahahha asså det där är verkligen så jävla typiskt dig! hahahaha jag ser det till och med framför mig, vi går över vägen och du står och mumlar/skriker men alla skiter i dig!

2010-08-31 @ 22:34:49
URL: http://lisagyllander.blogg.se/
Postat av: Julia Poltan

Jag ser mer advokadon i byrålådan, mackorna i smink bordet, te kopparna i hela rummet, vin flaskorna bakom soffan.. skaffa hjälp äckel

2010-09-01 @ 00:07:30
Postat av: Mor

håller med Poltan!! Snart måste du skärpa till dig ;-)

2010-09-01 @ 10:39:28
Postat av: Tilda

Har också ett sånt linne! Skitsnyggt! :)

Fin blogg!

2010-09-14 @ 20:54:08
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0