from this silly tears



byxor, åhlens. blus och skor, hm. jeansväst och glasisar, lindex. sjal, gina.

Hej babes! Förlåt för dålig uppis men jag har nämligen haft fullt upp hela dagen.
Jag har pluggat och sedan varit på två födelsedagsfirande! Vid 6 kom Martin
och hämtade upp mig och vi åkte hem till hans mamma där det var släktkalas
eftersom att hon fyller år idag. Så åt jäääätte god mat och umgicks med hans släkt.
Vid halv 9 traskade jag sedan över till nästa födelsedagsbarn, Frida, och där
var vi tjejer (förutom Julia och Annie) och åt tårta och pratade massor skit!
NU är jag hemma och ska plugga lite och sedan kommer min älskling hit för att
sova med mig. Vi hörs i morgon bitti! PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygga byxor, och sjal! Fint med svart och denim överhuvudtaget.

Mysigt med födelsedagsfiranden, extra lyx med två. På en tordag!

2010-04-23 @ 06:53:38
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: babby

Lika snygg som vanligt!

2010-04-23 @ 08:49:04
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0