I feel safe Without knowing how it really hurts















Kom alldeless nyss hem ifrån Sthlm och guuuu så bra vi har haft de! Över mina förväntningar utan tvekan. Tjejerna gjorde resan toppen på alla möjliga sätt. Vi är för bra! 

Igår började vi med att hålla våra tal och vår guidning. De gick faktiskt väldigt bra så är jätte nöjd! Vår basgrupp var nog helt klart den bästa, de första vi gjorde var att fika och efter några tal så satte vi oss på en resturang och höll tal där istället för vi inte orkade gå. Indira (läraren) är för go alltså.

På kvällen blev de dramaten och se en pjäs där Jonas Karlsson spelade. Hur bra som helst, jag dog nästan! Blev helt tagen och han är ju typ galet dampigt bra skådis. Värt! Efter de blev de kändisjakt (vi såg förövrigt 12 kändisar den här dagen som vi också tog kort med, säg till om ni vill veta vilka, haha) och efter de åkte vi till vandrarhemmet och var uppe och snackade och mös all night long!

Idag var de upp tidigt. Blev guidning på dramaten och sedan gick vi till en synagoga. Efter de blev de shopping innan vi åkte hem. Nu är jag pank. Tänkte passa på när jag ändå var där. Visar kanske sakerna senare ikväll om jag hinner.

NU ska jag duscha. Sedan blogga lite om jag hinner innan jag åker till Martin ikväll. Ska kolla ikapp idolavnitten hade vi tänkt. Sjunga, ja de ska jag med göra. Nu blev de allt för mycket text, men vi hörs sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vill veta vilka ! hihi

2009-09-09 @ 20:23:51
Postat av: Anonym

ha ett kändisspanar inlägg tack!!! :D

2009-09-09 @ 20:43:00
Postat av: Linnea

Jaaa vill veta vilka!!:)

2009-09-09 @ 20:48:59
Postat av: julia

jag vill veta (:

2009-09-09 @ 21:14:54
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa shoppingen hanna:D

2009-09-09 @ 21:15:30
Postat av: natta

gud vilken fin jacka hanna! Vart är den ifrån :)? Det gröna. puss<

2009-09-09 @ 22:13:49
URL: http://nathaliefornander.blogg.se/
Postat av: Lina

2009-09-09 @ 22:28:58
Postat av: Lina

Härliga bilder:)

2009-09-09 @ 22:29:32
Postat av: Jessica

härliga bilder :D vilka famous peeps träffade ni på då?

2009-09-09 @ 22:40:33
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Anja

Vilka kändisar träffade ni? ;)

2009-09-10 @ 12:01:12
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Hanna Westman

Niklas strömstedt (på bilden), henrik schyffert, Johan något (kenny starfighter ni vet?) theres ahlshammar, kim och markus i andra avenyn, peter siepen, kungen, eva endre (wallander filmerna), finlands president, jonas karlsson, livia (miffofilmerna) och sen torkel (ni vet han som spelar bögen i patrik 1,5) haha, de var många :D!

2009-09-10 @ 12:33:06
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super snygg väska! vart har du köpt den? :)

2009-09-15 @ 01:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0