throw one inside your house like a Christmas gift

Lite bilder på mig och systeryster bjussar jag på nu och outfit och sånt får ni senare. Hann aldrig uppdatera igårkväll då jag kom hem sent från Martin tyvärr. Fille var också med och vi kollade film, åt godis och lite sånt gött!

Idag var de en go dag i skolan. Slutade jätte tidigt, pga inställd lektion men sluta plugga kommer jag inte göra för de. Har massa att hinna klart tills nästa vecka så ska sätta igång lite snart. Senare ska vi även träna, äntligen! Ska komma igång nu igen :) Men först ska jag börja med mina armband. Lisa och jag köpte ännu mera pärlor/band/knäppen och sånt idag så nu är de bara att börja. Ska visa er sen!


Kommentarer
Postat av: fetto syster bullen

men fuckyou, hatar de här bilderna..

2009-09-01 @ 17:24:41
Postat av: madde

sötnosaar :)

2009-09-01 @ 18:55:54
URL: http://madsy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle va sååå avensjuk på din syster om jag va du

2009-09-01 @ 20:50:12
Postat av: Anonym

jag skulle vara såååå avensjuk på din syster om jag va du.

2009-09-01 @ 20:51:37
Postat av: julia

åh så fina bilder! :D

2009-09-01 @ 22:01:28
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0