I can see you staring there from across the block


Myskväll med tjejerna stod på fredagens schema! De var tänkt att Norrköping skulle komma hit men de blev en massa krångel så till slut blev de bara jag, Julia, Frida och Natti. (Förövrigt var Nattans middag sååååå god!!) Annars har vi hyrt film och köpt lite gottis, pratat, myst och sånt som vi är så bra på.

Nu väntar sängen och en massa skitsnack innan vi somnar. Imorgon blir de upp tidigt för att plugga på förmiddagen så jag slipper de på kvällen, sedan övningsköra och sen får vi se vad som händer. Nu ska vi borsta gaddarna, puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lina

måste du bara lägga in bilder på dig själv?

2009-09-05 @ 14:29:47
Postat av: Hanna Westman

tyvärr så har jag inte mkt andra bilder ;)

2009-09-05 @ 15:13:07
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: mikkaelo

Du är så fin :)

2009-09-05 @ 17:29:48
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: Lina

ok ok, menade inte att det var något negativt så ta mig inte fel men det skulle va kul att se lite bilder på hur du bor, osv :P

2009-09-05 @ 18:06:25
Postat av: Hanna Westman

hur menar dudå? ;P alltså med hur jag bor? :)

2009-09-05 @ 18:16:25
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Lina

ja på ditt rum eller lägenheten/hus :) skulle va kul eftersom du har så fin stil på kläder så har du säkert det i ditt rum oxå :D

2009-09-05 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0