a time or two I wiped my brow and kept pusing through




Godmorgon! Kom hem från min kära Natta för ett litet tag sen. Jag och Julia sov där i natt. Gårkvällen spenderades även med dem två först på stan, sedan köpte vi med oss mat hem, då kom alla andra tjejer också (förutom Lisa) och så hade vi myskväll framför idol. Baaaad att Nicklas åkte ut, han var ju min favorit, såååååååå galet snygg. Plus att han var väldigt bra igår. Men iallafall, efter de blev det fika och planering inför resan. De lutar nog åt Magaluf för de verkar vara bäst, men tråkigt att åka dit för de känns som halva Linköping ska de med, så vi får se. Jag håller nog inte på de iallafall.

Nu ska jag äta frukost och sedan fixa. Ni får outfit från igår senare och sen en grej jag köpte igår med som ni kommer få se mig i en heel del framöver. Kiiiiiisss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åk till laganas på ön zakynthos i grekland! jag var där i somras med mina kompisar och det va så sjukt kul. ni kommer inte bli besvikna om ni åker dit!

2009-10-24 @ 18:04:46
Postat av: louise

sv: Jag vet inte, du älskar musik so do I! Haha och allt bara är nått speciellt med dig! Du verkar vara en go tjej, glad och kör sitt! ;)

2009-10-25 @ 17:05:18
URL: http://kongshaug.blogg.se/
Postat av: louise

sv: Jag vet inte, du älskar musik so do I! Haha och allt bara är nått speciellt med dig! Du verkar vara en go tjej, glad och kör sitt! ;)

2009-10-25 @ 17:05:37
URL: http://kongshaug.blogg.se/
Postat av: evelina s

jag tycker också att han är snygg det var synd att han fick åka hem!

2009-10-26 @ 15:59:06
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0