When your love brought me to the light Where do I go




Kom just hem från jobbfesten. Från att varit ganska opepp till att leka som ett barn på nytt körde vi gärnet genom hela busfabriken. Det bjöds på mat (som innehöll jordnötter vilket jag inte tål och fastän jag bara smakade med läpparna på det svullnade dem upp och jag såg ut som Olinda hela kvällen, BIGLIPS!) och dricka och massa snack till en början då vi kom igång med samtalsämnet andar os.v. Sjukt intressant och läskigt! Efter det lekte vi som IN I och svettades som jag.vet.inte.vad. Ni kommer få en hel del videor som vi spelade in därifrån så snart jag får dem från Hannah!

Så nu efter en väldigt lyckad kväll med alla fina jobbakompisar ligger jag i min säng rätt så slut. Hoppas att min käraste ska komma hit och sova med mig. Men nu ska jag iallafall runda av med en kopp te, PUSS!

Kommentarer
Postat av: frida

haha hanna jag dör om du lägger ut de där videorna! :) / frida

2009-11-08 @ 20:05:05
Postat av: Hanna Westman

haha men Frida dem är ju roliga! ;)

2009-11-08 @ 22:22:18
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0