the spotlight on me





Vi kör på lite restbilder. De funkar alltid. Liksom sånna misslyckade bilder man egentligen inte vill lägga in. När jag ser den här gröna färgen på bilderna vill jag bara springa och måla mina naglar så. Jag ska bannemig hitta en sån färg! Så ni vet.

Idag gick vi bara i skolan till 11. Tog mig dock 2 timmar att komma hem. Jag gjorde allt för att inte komma hem och börja jobba på den där förbannade rapporten. Gick på stan lite med Lisa, mötte upp Annie och Anton med hans kompis och traskade lite med dem. Enbart för att fördröja tiden. Kom dock hem till slut och började med den där rapporten. Den är än inte klar, inte på långa vägar, för jag fattar inget. Jag vet ens inte om jag kommer få den klart, lite fattar jag. MEN min ljuspunkt är ju faktiskt att jag, Julia och Frida drar till Göteborg på fredag! Så jag får kämpa in i de sista. De är fasen de som gör att jag orkar. Att få komma iväg till världens mysigaste stad och träffa alla våra underbara vänner. Roligast är nog att vi ska bo i studiegången, vid RIK laget, med Adam och Calle. Vi kommer att få en underbar helg, de vet jag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Var har du köpt din spets body ? : )

tack för svaret i förhand :D haha

2009-05-26 @ 00:07:00
Postat av: louise hanisch

min brorsa bor på studiegången och spelar i rik :) haha, lyllo dig! jag åker till göteborg om 1 vecka :D

2009-05-26 @ 12:33:24
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: Hanna

den är köpt på gina :D

2009-05-26 @ 18:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0