now I'm on this road again



Idag lär de nog bli dålig uppdatering. De senaste dagarna har varit lite knepiga! Men vi kom iallafall hem från Norrköping vid 5 så mycket bilder efter de har de tyvärr inte hunnit bli. Men de var ett flertal som hade kamera så hoppas på att kunna få bilder ifrån dem. Hade med mig min mobil och spelade in lite videoklipp så jag hade tänkt att lägga in dem men de går inte eftersom jag inte hittar min sladd. De var också anledningen till att jag inte la in videon på mig, Alex och Danne. Ska leta som en galning idag!

I Norrköping blev de b.la bergsklättring (gu vad jobbigt!) och naturupptäcksfärder. Roligare än vad de låter, faktiskt. Sedan blev de museeum, två stycken, och så stod vi utanför Nickes skola med bussen och helt plötsligt slinker han ut därifrån. Rolig överraskning! Annars var museemen jätte tråkiga..

Nu är jag hemma och är heeeelt slut. Funderar på att sova lite. Men först och främst ska jag kolla nya avsnittet av The hills. Hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: E.

gud vikken bra förebildbild du är.Du lixom har sån bra stil <3Följer din blogg daaaagligen

2009-05-06 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0