just in case you run short










Idag var vi på stan som sagt. Skulle fixa med mitt nya bankomatkort som jag slarvigt nog tappat bort. De andra köpte lite kläder och sånt inför helgen och nästa helg. Just nu dör jag på min hals som är helt svullen. Men jag mår rätt bra nu annars vilket känns hur skönt som helst. Nu är de bara halsen kvar!

Efter stan åkte vi till Frida. Köpte med oss massa frukt istället för onyttigheter. Jordgubbar och vindruvor. Jordgubbarna ska doppas i choklad. Fy så gott! Men just nu har vi tjejsnack och de tar aldrig slut.. Ska måla naglarna, fixa och kika på mamma mia. Alltså en riktig tjejkväll! Ska sluta vara osocial nu, outfit kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0