I think I could understand



Idag mår jag bättre. Gick dock inte till skolan för jag kände mig fortfarande krasslig. Nu har jag jätte bråttom eftersom jag ska ner till stan och möta Poltan och Frida. Hoppas jag inte ramlar ihop eller något. Vi ska fixa lite och sedan hem till Frida för en riktig tjejkväll. De vi är bäst på dv.s. Tjejkvällar för oss innebär massa mat och skit och tjejsnack. Riktiga fettodagar. Dem är härliga! Ska ta med mig kameran till Frida så får ni outfit och bilder från dagen senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Vilken fräsig pic ;)

2009-05-20 @ 16:50:55
Postat av: silly

klart jag skriver ett inlägg om dig, varför inte :)? Smickrad? ja du får känna vad du vill, de e ju upp till dig. Men tråkigt att både ja & du har cirka 300 läsare om dagen så att räkna det som 0 läsare måste bevisa att du e väldigt dålig i matte, men ajaa =).



Fjårtiiz, jag!? Jesus, du måste vara sysnk, ja står fört iaf :)



Märker också att du nämner att folk dömmer dig som fjårtiz p.g.a hur du ser ut, men hur dömmer man annars folk? Emosar p.g.a hur de klär, samma me hphopare & fjårtizar också =).



Klanka ner!? Känner du så då får jag be om ursäkt =). Jag skriver bara vad jag tkr, du e säkert en trevlig person, men nu prata jag ba allmänt om din stil & din blogg, men jag av alla människor borde veta att man inte e samma person i bloggen som IRL lixsom. Att du inte kan ta emot negativ kritik e ju bara ganska synd, men de e sånt man lär sig när man väl får kommentarer från andra som håller med ;).



xoxo

2009-05-20 @ 17:30:00
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Hanna

okej de här är de sista inlägget från mig. Vart vill du egentligen komma med att skriva allt de här? Få mig att byta stil? Skulle aldrig göra de. Och att ens skriva ett helt inlägg om mig och lägga ner all den tid du gjort, varför? Du säger att du bara kommenterar min klädstil, vilket du inte gör. Du skriver ett inlägg om hur jag ser ut som person. Antingen vill du tjäna läsare på de eller så har du inget bättre för dig. Liksom skriver du ett helt inlägg om varje tjej du tyckte klär sig dåligt?



Aja, jag bryr mig inte om vad du tycker om mig för jag skulle inte ändra på mig för att en random kille tycker de. Men jag tycker bara du är extremt patetisk som lägger ner all den tid du gör. Men, jag respekterar vad du tycker om min stil, men bryr mig inte ett skit.

2009-05-20 @ 20:23:24
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: silly

ingen har bett dig & bry dig :).

Jag vill absolut inte att du ska byta stil elr ändra på dig, du e vem du e & de tkr ja e jättebra, men att jag tkr att du klär dig dåligt gör itne mig till en sämre människa :).



Som bloggare borde du veta att ett inlägg tar högst 5 minuter, det där inlägget kanske tog 2, så att lägga 2 minuter på mina åsikter, ja, de har jag tid med =).



Nej jag la bara till att du e plus size, skrev aldrig de som något dåligt, du får tolka de hur du vill :).



Tjäna läsare? njaa tror jag verkligen inte, då hade väl ja skrivit om någon större bloggare? Mina unika besökare har inte ändrats något sen jag skrev till dig, de ligger på samma som de gjorde innan =).



Som sagt, du har väl lagt ner lika mkt tid på min blogg som jag på din? Dvs skrivit til dina kompisar, kommenterat bloggen m.m. de e det här vi gör på vår fritid, elr en av sakerna. Vi bloggar, skriver kommentarer och delar med oss av våra åsikter, så varför tror du att jag har slösat tid på dig? Hade jag inte skrivit om dig hade jag skrivit om något annat.



Du ska inte ändra dig för någon, de har jag aldrig påstått! Som jag skrev innnan, du e säkert en jättetrevlig person, kan inte säga ngt annat. Jag känner ju dig inte!



xoxo

2009-05-20 @ 20:28:46
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan ju inte göra annat än att skämmas när när får veta att det på denna jord lever sådana varelser som "silly". Jag har aldrig förstått mig på sånna som "henne" & kommer aldrig förstå mig på dem heller. Och fastän de beter sig så illa så är det synd om dem, de kan ju inte vara nöjda med sig själva eller vara stolta över sig själva, stackarna.

2009-05-20 @ 20:31:08
Postat av: Helena

Riktigt fin bild! :)

2009-05-20 @ 21:30:26
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah tror ni serriöst att silly är avudssjuk på Hanna ? amen nu får ni fasen ge er ! Bara för man har en åsikt som kan vara negativ så innebär de inte att man är avusdsjuk på personen. hahah de är de mest korkade. Bara för jag tkr ngn ser ful ut eller klär sig fult , är jag avudssjuk på den människan då ? HAHAHAHHA så kan ni inte tänka jävla idiot.

2009-05-21 @ 18:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0