but sometimes I get so scared




Snyggare bilder än såhär blir det tyvärr inte! Kameran har inte varit i sådan fokus under helgen, men under vissa stunder dök den upp. Bilderna är inte allt för smickrande och därför bjuder jag endast på två. Har i vilket fall som helst haft en super rolig helg! Ända från fredag eftermiddag tills nu då jag lämnade av Danne och Nicke på stationen. Om ni undrar varför jag kallar Nicke Alex ibland är de för att de finns två Nicke och då får den ena heta Alex för att han heter Alexandersson i efternamn. Så komplicerat kan de vara...

Vi har iallafall gjort allt till inget. Skräckisar, vart på stan, ute och käkat, lagat våfflor som pannkakor, hoppat i spöregn vilket gjorde alla DYGNSURA, lekt och haft oss. En mycket härlig helg med andra ord! Nu ska jag kika igenom lite Italienska tills provet i morgon som kommer gå åt helvete.. Lovar att de blir bättre uppdatering denna vecka. Puss på er!

PS. Fått lite kommentarer angående att jag inte svarar på kommentarerna. Jag svarar på alla så fort jag får tid, men i helgen har jag som sagt inte hunnit. Lovar att göra de snarast! D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket silverschampoo använder du?

2009-05-11 @ 06:46:57
Postat av: wiictoria

kan du inte ha frågestund snart igen?

2009-05-11 @ 15:18:25
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Hanna

svar anonym: de är olika, matrix är bäst. finns på frisörsalonger :)

2009-05-11 @ 16:58:09
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0