tore down the walls I built around myself









Idag gick dagen riktigt snabbt. Måndagar är för bra alltså! Vi hade dock en jobbig håltimma så Lisa och jag gick till stan för att äta och prata om våra små liv som bara springer iväg från oss. Vi pratade om allt som händer och fötter nu och min nya livssyn ;) Egentligen vet jag inte om den är bra eller dålig, men ny är den iallafall. Fast själv tycker jag att den ligger på plussidan. Mottot är att ta en dag i taget. Man vet aldrig vad som väntar bakom nästa hörn. Det blir nog bra.

Efter någon timma gick vi till skolan igen för en lektion, sedan hem, sov, kikade tv och nu hela kvällen har jag spelat gitarr. Imorgon blir det sovmorgon, det sitter finemang! Pussss

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Snygging i skjortan!!! :D

2009-03-30 @ 21:55:40
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har alltid undrat om du har löshår?:)

2009-03-30 @ 21:58:15
Postat av: Lisa

ta varje dag som den kommer & kolla inte bakåt och försök att inte heller kolla framåt.

där har vi det ;D the new us

2009-03-30 @ 22:04:47
Postat av: Anonym

vart åt ni? ser gott ut:)

2009-03-30 @ 22:15:02
Postat av: Elli

vart åt ni? :)

2009-04-02 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0