från hemskt till.. rätt bra









Dessa bilder alltså. De muntrar upp mig något enormt! Helgen var till en början hemsk, men eftersom vi fick besök från Göteborg blev den väldigt bra till slut! Vissa stunder var hemska, andra inte. Allt är verkligen cp i mitt lilla liv just nu så det var världens hit och den bästa tidpunkten man kunde hitta att vi fick besök.

Tänkte berätta lite vad vi gjort. Började med att på fredagen hämtade vi upp alla på stationen och for hem till Frida. Vi gick och handlade, lagade mat och åt gott. Kvällen sprang iväg och vi hann med en sjukt äcklig skräckis innan vi somnade vid 5.

Upp och hoppa för mig på lördagen. Det blev jobb tidigt på morgonen så jag var väl sisdär nära att dö på jobbet pg.a av de 3-4 timmars sömn jag fick. Slutade dock tidigt, vid 5 och träffade upp de andra för att kolla på tjejernas match. Efter de åkte vi hem till Annie för att laga tacos och bänka oss framför melodifestivalen. Sedan badade vi bubbelpol i flera timmar, kollade film, skrattade som jag vet inte vad och hade de trevligt innan vi somnade vid 6.

Idag så vaknade vi rätt tidigt ändå och tog det bara lugnt. Sedan åkte vi till stan och körde bowling. Och gissa vem som vann då? Jo Hanna! Wihu! Efter de gick vi och käka och sedan åkte de hem och vi stod kvar där med sisdär jätte ledsna miner på stationen.

Nu ska jag ta mig en tablett för huvudvärk, kråma mig lite över mitt jobbiga liv just nu och sedan kanske plugga. Fast bara kanske. Kommer bilder från helgen senare och det blir vanlig uppdatering i veckan!

Kommentarer
Postat av: Calle

Min helg blev också riktigt bra eftersom jag var på besök hos er:D<3

2009-03-15 @ 21:32:45
Postat av: Anonym

Vilka var det som besökte er från gbg då? :)

2009-03-15 @ 21:38:25
Postat av: rrrenate

shit va brun du e :D

2009-03-16 @ 16:35:03
URL: http://renatesvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0