make this a good day














De här är mina 4 senaste dagar i några enstaka bilder. Har ungefär tusen stycken så slängde bara in några. Dagarna började i Fjälla hos Fridas farmor och farfars land. Där blev de bad, god mat, skratt, mys, prat och sol. Dag två kom även Totte och Nicke som sov kvar.

Igår så åkte vi, jag, Nattan, Nicke, Totte och Tobbe ut till Totte utanför Norrköping för grillning, bad os.v. Vi hade bestämt oss för att sova under bar himmel men innan vi skulle lägga oss så tyckte vi de var för kallt så vi hamnade inne hos Totte till slut ändå. Vaknade upp idag och gick ut och solade och Natti vågade to.m ta ett dopp i poolen. Nästan värt att fira Nath?

Nu sitter jag här hemma och ska gå en promenad. Kan inte vara ute i solen för jag har bränt mig så mycket. Som ni ser på bilderna är jag typ likblek så redan första dagen såg jag ut som en räka. Känns lite jobbigt då de är så bra väder och alla har hackat sönder på mig. Men livet är inte lätt ibland ni!


Kommentarer
Postat av: julia

åh vad mysigt!

2009-06-25 @ 17:14:40
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: lisa

kul att du först kallar henne; nattan, sen natti och tillsist natti;p variation gillar vi!

2009-06-25 @ 17:26:01
Postat av: lisa igen

mena självklart nath på sista ;)

2009-06-25 @ 17:27:00
Postat av: Hanna Westman

haha nemen oj :D tänker ens inte på de själv! Alla kallar henne natti men jag vill att alla ska kalla henne natta/nattan så jag brukar skriva de, men ibland halkar jag tillbaka till natti. Men som man säger, kärt barn har många namn ;)

2009-06-25 @ 17:31:03
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Fanny

mysig och skönt det ser ut :)

2009-06-25 @ 19:06:16
URL: http://likepettersson.blogg.se/
Postat av: f

är det där hultabadet? :)

2009-07-01 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0