you got a friend























Idag bjuder jag på riktigt många bilder! Hade en underbar kväll igår. Den började med, som gamla vanliga tider, att jag Julia och Carro träffades upp och gjorde oss iordning tillsammans hemma hos mig. Trots att vi inte vart med varann på mer än ett år så var de inte någon stel stämning någonstans. De var precis som vanligt och man blev helt glad av att de var vi igen som tidigare 10 år. Verkligen saknat de här tjejerna.

Sedan bar de iväg till lokalen. Träffade upp alla. Drack, dansade, pratade och hade de så jäkla underbart! Bara som vi kan, bara som 9b kan! Som ni ser på många bilder var vi så gosiga mot varann så. Som vi brukar vara faktiskt. Haha. Kvällen avslutades med att jag, Julia och Carro gick ensamma i mörkret påväg hem och sjöng på "you got a friend". Minnen, minnen. Sedan kom jag hem och satt och pratade fylleprat med pappa och Sus. Är så glad att han träffat henne. Tycker om henne och hennes familj så mycket så när jag gick och la mig, la jag mig i sängen med ett stort leende, av många olika skäl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ni bara 3 tjejer? :p Ser iallafall ut som ni hade det underbart roligt:D

2009-06-15 @ 19:43:43
Postat av: en som använder tandborste

borsta tänderna kvinna, de är gula!

2009-06-30 @ 23:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0