the corner of my mind









Här har vi några inte alltför charmerande bilder från idag. Måste dra en vanlig fras: förlåt för dålig uppdatering.. Idag har många av mina kära vänner slutat skolan (är vi sist i hela Sverige med att sluta eller?) Så jag har spenderat hela dagen med dem. Eller rättare sagt med Julia, Fia och Frida. Natti hade för ont i käften, den stackarn som spänt tandställningen idag..

Började dagen med italienska prov. De gick bra, så de var inga problem. Sedan skulle jag träffa mamma, pappa, syster och bror på stan för mat. De blev kinamat, rätt gott faktiskt, fastän jag inte tycker om de. Sen blev de köpa hårfärg och färga. Vet inte hur mycket de syns på bilderna men håret är rätt vitt, så som jag ville ha de! Så är jätte nöjd. Äntligen hittat en hårfärg som är riktigt bra! Sen kom Julia och Frida och vi chilla lite innan vi bestämde oss för en spontan-kväll. Gick ut för att se vart den skulle leda. De började med en glass på Mcd, sedan gick vi ner till ån och satt där. Efter de träffade vi Fia, vår skitunge som åker till Malta nästa vecka :( Och så träffade vi Martin och co ett tag och sedan avslutades kvällen på Mcd igen. Haha. En lyckad spontan dag så att säga.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fin du var i platt hår!

2009-06-12 @ 00:25:43
Postat av: Mysan

Ena tjejen har en rosa/svart/vit kjol på sig, vet du vart den är köpt? :D

2009-06-12 @ 13:40:16
URL: http://vivalamy.blogg.se/
Postat av: anna

bor du i linköping?där bor i alla fall jag gumman!!<33333

2009-06-13 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0