I saved a little trouble for the next girl







Hemska bilder från en mysig kväll. Lovade egentligen Julia att inte lägga in bilden på mig och henne, men hade ju ingen annan så jag gjorde de ändå ;) Dessa två brukar nämligen klaga på att de alltid är så fula på min blogg. De är dem ju inte. Fast jag kanske inte lägger in de charmigaste bilderna.. Haha, men ni är snygga egentligen! ;)

Vi hade i allafall en urmysig kväll. Perfekt för oss nu då jag jobbar i morgon och de har träningsläger. Vi åt jätte god mat som Julia lagade åt oss och så blev de jordgubbar till efterätt. Kvällen bestod av prat och mys. Trots att vi pratar konstant så har vi alltid så otroligt mycket nytt att ta upp nästa gång vi ses. De är lite tokigt faktiskt. Och sen är de tokigt dit våra samtalsämnen kan leda. Som idag. Vi pratade seriöst om killar och helt plötsligt har vi kommit in på bejamin syrsa. HALLÅ?! Haha. Så de kan va..

Imorgon blir de dock dålig uppdatering eftersom att jag jobbar till 7 och sen direkt efter ska jag till lokalfesten som min förra klass ska ha. Ska bli så kul och jag kan knappt hålla mig av iver!

Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

hej hanna :) du? du får säga nej om du vill, men du skulle inte kunna tänka dig att skicka din stilmall till mig? för jag vill helst byta till blogg, men min design ser bara allmänt förjävlig ut, haha. Jag tycker som sagt att din är enkel men snygg :) sen kommer jag självklart ändra lite så de inte blir samma! skulle vara jätte snällt! kram

2009-06-14 @ 13:24:14
URL: http://aangelicaB.blogspot.com
Postat av: lady x

Tjena Hanna...kan inte du skriva en second had guide för lkpg? Du verkar ha koll... Keep up the good work!

2009-06-14 @ 16:08:17
Postat av: fanny

oh vad fin du är!!

2009-06-14 @ 16:20:37
URL: http://papperssax.webblogg.se/
Postat av: Bloggsatt

Hej! :)



Nu är våra första topplistor klara!



Hör av dig om du vill bli bloggsatt.



/ Bloggsatt.se - Betygsätter bloggar

2009-06-14 @ 18:58:04
URL: http://www.bloggsatt.se
Postat av: ingrid

fine & koselige bilder!

2009-06-14 @ 21:11:19
URL: http://www.vintagecrack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0