HANNA ÄR PÅ ÖLAND

Så.. därför fick jag JuliaPoltan äran att skriva ett inlägg åt tjejen eftersom hon inte hann det idag innan hon åkte till Öland tillsammans med Natti redan idag faktiskt, medans resten kommer på torsdag och fredag. Som hon säkert redan sagt är vi ett gäng på 20 st som ska ha en galet rolig midsommar tillsammans.

Nog om midsommar, så igår spenderade jag och Hanna ytliggare en kväll tillsammans, denna gång hemma hos mig då jag bjöd henne på grillat, färskpotatis och bearnaisesås. Måste vara underbart att ha en vänn som mig som alltid bjuder på så otroligt god mat, lucky hanna. Med tanke på att hon inte kan koka makaroner innan utan att hon inte bränner fast de i botten. Medans grillen skulle ta sig, tog vi hojjarna bort till affären och köpte oss marschsmallows (tror jag lyckades med stavningen). Och vi båda kom överens om att det var första gången vi fick den där riktiga sommarlovskänslan, finally skulle jag nog säga!  Satt ute ett bra tag och snackade sådär som bara vi kan, faktiskt lite otroligt när de kmr till oss ska ni veta. Sen skrattade vi oss till sömns, och då menar jag verkligen skrattade.

Men det  Hanna egentligen ville förmedla var att hon kommer hem på Söndag och då kan ni vänta er en rejäl bildbomb från de senaste dagarna, riktigt smaskiga skulle jag förmoda. Så ni får bärja er tills dess. Men jag är inte klar än, med tanke på att de blev en hel del text så slänger jag in några bilder från gårdagen.





Nu när jag väl har chansen borde jag lägga in snygga bilder på mig och riktigt fula på Hanna, eftersom de brukar vara tvärtom. Men nae, något i mig sa nej och la in dessa bilder från vår fina kväll igår iaf. Trodde jag aldrig om mig själv..

Men tack för mig, Hanna är som sagt tillbaka på Söndag
/ Puss Julia (: 
ps, ha lite föresenede med mig, är ingen rutinerad bloggare .. haha


Kommentarer
Postat av: pennybridge

Julia Poltan är btw det coolaste namnet tsm med Acquafresca ;P du är sjukt snygg, har inte du nångon blogg ? och Hanna din blogg är grym den ända bloggen jag följer (Y) ;)

2009-06-20 @ 02:22:17
Postat av: SOFIA

... och du är ottroligt snygg, som vanligt! ;)

2009-06-20 @ 12:23:42
URL: http://sofiiav.blogg.se/
Postat av: SOFIA

... och du är ottroligt snygg, som vanligt! ;)

2009-06-20 @ 12:24:26
URL: http://sofiiav.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Grillfest på hög nivå =)

2009-06-20 @ 18:49:06
URL: http://colorelle.se
Postat av: Madeleine

Hej hanna!



Hoppas du inte glömmer att hjälpa mig att bli Linköpings nästa Superstädare i Juli? Rösta får man göra 1 gång om dagen fram till den 28/6! Skulle vara jätte tacksam om du ville hjälpa till :)<3



LÄNK: http://tinyurl.com/MadeleineEdmark

2009-06-20 @ 19:34:55
Postat av: wiictoria

Du kan nu vara med i min andra omgång utav tävlingen Veckans Blogg! Allt du behöver göra är att anmäla dig, och sedan kommer jag välja ut några som går framåt och framåt och så kommer alla läsare kunna rösta:)

2009-06-21 @ 14:00:58
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: erica. The one, the best!

vad gott med marshmelows hur det nu stavas :)

2009-06-21 @ 21:09:27
URL: http://eriva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0