i've been waiting for so long



Den här godingen köpte jag idag! En enda fanns kvar och den hann jag roffa åt mig. Lucky me! Gick på stan låååång tid och köpte en massa behövliga saker + massa onödiga saker. De blev bla. denna tröja, ett linne, en klänning och en t-shirt som jag inte orkar ta kort på. Ni ser säkert när de dyker upp. Sen köpte jag nödvändiga saker som smink, brun utan sol, hårfärg (färgar håret nu, håller tummarna för icke gult hår!) och massa andra smink och hygien saker. De gick på 500 spänn bara på nödvändiga saker. 500 spänn pungar man ut till tråkiga saker. Hatar sånt.

Gårkvällen med Fia var hur mysig som helst. Först gick vi och käkade och sedan gick vi på utebion där resten av Linköping var. Fick höra allt om hennes Malta resa och hon fick ta igen allt som hänt här hemma. Har saknat henne så! Skulle träffat henne ikväll igen men vi bestämde oss för att fixa med allt inför Göteborg som vi åker till i morgon med Totte och Nicke istället. Så ikväll har jag packat, fixat med alla kläder, färgat håret, åkt och hämtat saker hos mamma os.v. Så nu är jag jääääätte taggad inför i morgon. Vet att vi kommer få en grym helg! Ska hejja sönder på tjejerna som än så länge vunnit alla deras matcher. De är bäst. Till final ska dem.

Imorgon blir de att gå upp hyffsat tidigt. Ska packa de sista och träffa Fia då vi ska köpa lite mat och frukost och sånt nödvändigt att ha med sig. Sedan blir de att träffa upp killarna vid halv 5 för att sedan ta bussen till Gbg. Väl framme så åker vi till Nickes moster där vi ska få ha lägenheten för oss själva. De blir nog toppen!

Alltså ingen bloggning under helgen. Vet att min blogg just nu är urtråkig. Känns som de bara är text och inget personligt över bloggen alls. Men den ska bli bättre igen. De är ju bara de att de är sommar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för storlek på tröjan :)?

2009-07-02 @ 22:56:48
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

riktigt snygg var den!



---



Flyttar ensam till USA hösten 09 för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser samt senare när jag är iväg på mitt år!

2009-07-02 @ 22:58:18
URL: http://ericausa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vart köpte du tröjan?

Kram!

2009-07-03 @ 00:59:09
URL: http://evelinastyle.blogg.se/
Postat av: m

varför brun utan sol när det är sol och sommar ute? :)

2009-07-03 @ 11:07:08
Postat av: Zandra

Riktigt snygg kofta

2009-07-06 @ 14:51:22
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0