She's probably saying I'm drunk



En bild på vad jag hade på mig när vi åkte till hamnen. Kul va. Hur lätt som helst. BLÖÖÖÖ.

Ikväll hade jag inget att göra och behövde veeeerkligen rensa mina tankar så bestämde mig för att ta en promenad runt ån bara för mig själv. Efter någon km stöter jag på Johan som jag inte träffat på hela sommaren. Han hade tänkt samma tanke som jag så vi tog promenaden tillsammans. Jätte kul att träffa honom igen!

Imorgon blir det nog party. Först ska vi va hos Filip och sedan drar vi troligen oss vidare. Vi får helt enkelt se! Innan dess blir de bowling med familjen och jag ska klå dem rejält. Och nu sitter jag och Julia och filosoferar och dricker te tillsammans. Hon är världens bästa syster och vän.

Kommentarer
Postat av: bea

gillar verkligen hur du kombinerar med kläder! ruggigt snyggt :)

2009-07-31 @ 18:35:36
URL: http://b-heart.devote.se
Postat av: Anonym

som jag har märkt tycker du om second hand kläder

och det öppnar en ny second hand på snickargatan 30 imorgon lördag 1/8.



Hjärtligt välkommen :)

2009-07-31 @ 20:43:30
Postat av: Anonym

sjukt snygg stil! inspiration till 100 %!

2009-08-04 @ 08:59:03
URL: http://lydiawk.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh herregud, t-shirten. Eller ja, tröjan du har under skjortan, vart har du fått den ifrån? Dina outfits är till sjukt stor hjälp i min klädvardag! Så tack!

2009-08-21 @ 22:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0