people are all the same










Idag har jag lite bilder som ni ser! Har inte uppdaterat på två dagar nu (?) så tänkte att de var dags. I fredags gick vår kväll helt snett. Hann ens inte se Tomas Ledin, vi som har VÅRAN låt! Kom när de slutade så vi hamnade på ett fik och blev uppraggade av några som ville ha med oss på efterfest. Humöret var inte på top för vi haft en kass kväll innan så vi åkte istället ner till stan för att träffa lite kompisar.

Igår så stod de party på schemat! De var jag, Natti, Julia, Frida, Lea, Issa, Fille, Martin och Robban hemma hos mig för lite förkrök och hade sjukt kul! Frammåt 10 var vi i Tallboda vid lokalen och var där i några timmar. Vid halv 2 åkte vi mot stan (alla vi som var på förfesten) och åk kebab! Senare hamnade vi på stans gator och träffade lite folk innan vi kom hem runt halv 4. En mycket lyckad kväll. Förkröket var nog ändå roligast.

Nu så ska jag, Julia, Frida och Fia träffas. Vi ska bara skita på lite saker eftersom de är så jag tycker man ska göra när de kommer till dessa saker. Pussa på Fia och skita på annat. Nu blir de sång för min del och jag och Frida ska laga lite mat. (Fråga oss INTE hur de kommer gå..)

Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

fan va snygg du är! :)



---



I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser inför året som utbytesstudent samt senare när jag är iväg!

2009-07-19 @ 17:16:07
URL: http://ericausa.blogg.se/
Postat av: Anja

Gud vad mysigt det ser ut!

2009-07-19 @ 17:32:51
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för igår, det var sjukt kul! och jag håller med, förkröket var nog roligast ;)

2009-07-19 @ 18:01:46
Postat av: Anonym

/issa

2009-07-19 @ 18:02:18
Postat av: Fille

Förkröket var defenitivt roligast! :)

2009-07-19 @ 20:10:09
URL: http://fille.blogg.se/
Postat av: Hanna Westman

ja issa och fille, de var de! :) haah. jag tycker vi får göra om de snarast!

2009-07-19 @ 22:40:44
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kommer fridas klänning ifrån?

2009-07-21 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0