nu bär det av igen





Idag bjussar jag på tre hemska bilder just för att min inneboende just lämnade mig för två (!!!!!!!) veckor. Frida åkte hem redan igår kväll men Julia stannade ännu en natt. Vi har haft en så bra vecka tillsammans som man bara kunnat ha. Vi har gjort allt man gör och vad de innebär att ha en egen lägenhet och vet ni vad? Vi har klarat de galant! Trots all bränd mat, stinkande papperskorgar, brist på att vilja damsuga och en himla massa spillningar så har vi klarat de. För vi har haft varann. Så nu när jag åker till Öland idag (om en timma) är jag borta i en vecka så åker de utomlands när jag kommer hem. Vet faktiskt inte om vi ens vart utan varandra i två veckor förrut. De känns verkligen!

Iallafall. Igår kväll var vi här hemma och pratade deeptalk. Världen är inte lätt. Men vi håller ihop. Vi pussade lite på Fia och så pissade vi lite på annat. Till slut slocknade jag och Julia tillsammans efter en himla massa skratt och alldeless nyss åkte hon hem. Så nu har jag packat klart och ska fixa de sista sedan åker jag till Öland en vecka med familjen + Natti och Nicke. Hör gärna av er på sms! Uppdatering kommer när jag är tillbaka. Sköt om er!

ps. Jag älskar mina tjejer mest av allt i hela vääääärlden!

Kommentarer
Postat av: s

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=209619

Bli medlem och få presentkort, helt gratis!!

2009-07-20 @ 18:09:37
Postat av: cilla

tänkte kolla, hur gör du för att se din besök statistik? vill veta, så jag kan kolla på min blogg :p

2009-07-21 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0