never care for what they say



Snygg bild jag hitta va? Haha, nemen hade ingen annan jag orkade leta upp nämligen. Skulle bara säga att de inte blev någon mer uppdatering igår p.g.a att jag fick rycka in och jobba. De har aldrig varit så mycket folk på bus som de var i går under hela min arbetstid där. De var galet! Svettig var inte förnamnet.

Idag trodde dem att de skulle bli likadant så jag börjar jobba halv 12 idag. Får se hur lång tid jag går och så får jag se vad som händer ikväll. Idag har jag iallafall kassan, de är snäppet bättre än disken! Vi hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Michelle

är det ditt riktiga hår eller är det förlängning? galet snygg är du ialf :)

2009-07-07 @ 11:15:23
Postat av: Frida

Ska du titta på Michael Jackson programmen idag?

2009-07-07 @ 14:01:45
Postat av: Hanna Westman

svar michelle: nej lite löshår har jag där :)



svar Frida: Har spelat in alla avnitten! :)

2009-07-07 @ 17:45:23
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0