minnescermonin för MJ

Minnescermonin för Michael Jackson. De var nog den finaste minnescermonin man kunnat tänka sig. De var så vackert, så äkta och så underbart sant. Jag trodde verkligen på vartenda ord och de var inte många stunder jag var tårlös. Under Brookes tal höll jag på att gå under. De var så vackert! Hon visste precis vilka ord hon skulle använda och de kändes så äkta. Alla talare berättade om MJ och hur de såg honom som person. Precis den bilden jag fått. Leksam, glad, hjälpsam, omtänksam och alldeless, alleless underbar. Jag trodde jag inte kunde gråta så som jag gjorde till Brookes tal men när brodern började prata visste jag knappt vad jag hette. De var så sorgligt och så äkta som de kunnat bli! Efter de kom droppen, när Paris skulle hålla tal. De var den mest fantastiska stunden på hela cermonin. " Ever since the day I was born, My dad has been the best dad you could have, I love you dad ".

Känner mig helt förstörd nu. Men de var ett riktigt bra avslut. Han var verkligen unik. En speciell person och en outstanding artist! Som alla antagligen förstått, för mig även den största förebilden jag haft och en idol som inte många har en idol. Han kommer alltid förbli världens bästa artist för mig. De finns verkligen ingen, INGEN som Michael Jackson. Och som Marlow sa hoppas jag att alla kan lägga de falska rykterna bakom sig "För hur mycket kan egentligen en människa tåla?"

Jag kommer alltid att älska honom!

(De enda jag inte tyckte om med cermonin var att Diana Ross inte var där. Dåligt av henne.)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag håller med dig om vartenda ord du skrev! Jag var exakt som du under hela cermonin och det är sant brookes tal var helt otrolig och när Paris pratade kunde man knappt andas så mkt man grät..

Men hur ska man kunna låta bli att gråta? När vi har förlorat den bästa artisten genom tiderna En LEGEND en person som var mer än bara underbar han var the greatest , och han kommer alltid att leva i våra hjärtan och genom hans underbara musik och dans...våra hjärtan sörjer...men vi ska inte låta bli att kolla upp mot himlen och lee..till våran älskade Michael Jackson...<3



och jag är väldigt besviken på Diana ross med..dålig riktigt dåligt av henne att inte vara där.



<3

2009-07-07 @ 22:31:24
URL: http://liilliissplace.blogg.se/
Postat av: Josefine

jag håller med dig!

2009-07-07 @ 23:00:21
Postat av: hanna

Tårarna fanns det gott om på den här sidan med, men hans finns fortfarande med oss. Ingen kommer någonsin ta Michaels plats, ingen.

2009-07-08 @ 02:19:20
URL: http://hljunggren.blogg.se/
Postat av: Passepartout

såg inte hela ceremonin tyvärr, men när brooke pratade så började jag gråta, det var så fint.

2009-07-08 @ 07:42:47
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: karin

jag va tvungen att verkligen hålla in tårarna under hela tiden. jag kan verkligen inte fatta att han inte finns och det är heartbreaking! han är ju verkligen underbar som person och som artist. han ville ju aldrig någon illa, jag blir så arg på att ingen kunde lämna honom ifred och sluta skriva massa dryga saker.



MJ <3

2009-07-08 @ 10:48:25
Postat av: a

var kommer ditt rosa linne med djup ryggurringning ifrån? =)

2009-07-08 @ 16:24:17
Postat av: Anonym

jag är inte så insatt alls, varför var det dåligt av diana ross att inte vara där?

2009-07-08 @ 16:43:28
Postat av: Evelina

Jag befann mig i Turkiet under cermonin men det stoppade inte mig, som tur var fanns kanalen på våran TV på hotellrummet. Så mycket som jag grät under de timmarna har jag aldrig ALDRIG gråtit i hela mitt liv, och som du skrev när Paris höll sitt lilla tal så kunde jag inte behärska mig längre, jag sprang in på sovrummet och kvävde min gråt i kudden. Han var fantastisk.

2009-07-12 @ 11:31:27
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/
Postat av: LillaJag

Håller med dig helt! Michael Jackson kommer leva i mångas hjärtan föralltid.

2009-07-14 @ 20:03:50
Postat av: malin :)

Jag missade ceremonin och har letat jättemycket på internet för att få se den. Du vet inte vart man kan göra det? :)

2009-07-15 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0