it seems like it was years ago since the last time



En himla massa bilder på mig dyker upp i brist på annat. Nu väntar jag med all iver på Julia och Frida. De är här om ungefär 15 minuter och jag kan knappt bärga mig! Älskar känslan av att bara veta att dem är hemma och nära. De är så de ska vara när man är bästa vänner. Jag har verkligen de 7 bästa vännerna i världen. Vi går ihop som pusselbitar och alla som känner som jag ska vara så tacksamma för att man har sådana vänner.

Funderade förrut på att slänga ihop någon bakelse eller liknande men kom sedan på att jag inte kan baka. Jag är sanslös i köket. Tyvärr. De svider lite och säga så. Men jag har ju Julia som lagar allt åt mig istället. Går bra de med tycker jag. Men jag ska iallafall sätta på te och se om jag kan fixa något annat för när de kommer hit blir de prat och mys för fulla muggar!

Kommentarer
Postat av: wictoria

vilka härliga bilder, du bjuder på dig själv du!

det här med min förra kommentar, för jag var kompis med ville (vilhelmina, din kusin) i sexan ungefär och då berättade hon att du, julia, nattan och hon hade suttit och du och natti hade sagt att ni ALDRIG skulle dricka och de med. visst det kanske bara är något man säger, men men :P vad tycke dina föräldrar om det?



och kan du inte hitta filmen där ville typ filmar, natti frågar, du är julias händer och julia pratar sååå himla rolig. den låg ju ute på lunar ett tag :D

2009-07-13 @ 01:57:21
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Tina

Jättefin skinnjacka!

2009-07-13 @ 14:53:27
URL: http://tinaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0