I'll reach out my hand



De här är helt seriöst de snyggaste man kan ha på fötterna just nu. Till alla klänningar och sommarkläder hoppar man i passar ett par riktigt snygga boots till. Så nu ska jag upp på vinden och leta upp vinterskorna och så ska jag hoppa i min "lilla vita" för dagen.

Idag har jag varit på begravning för gammel-mormor Britta. Hon blev 99 år. Tror jag. Jag har alltid trott att hon är över 100 men de förvånar mig varje gång då alla säger "Nej Hanna, hon är fortfarande inte över 100, när ska du lära dig?". Men jag tror de iallafall! Så idag har jag varit i kyrkan, sedan åkte hela släkten till farfar där vi åt mat och tårta. Mina kusiner från Malmö var också uppe så de var ett underbart tillfälle att ta igen lite tid med dem!

Nu ikväll ska jag träffa min saknade Fia som kommit hem från Malta! Vi kommer antagligen ha en hel massa och prata om. De blir nog utebio och sedan åker vi hem till henne då hon är ensam hemma. Fick nyss ett sms där de stod "Jag köper lite fett tills ikväll :) <3" Vilket passar mig perfekt i smaken.

Ska försöka slänga in en outfit bild senare. Vet att de vart snålt om dem nu på sommarlovet. Puss!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Mm, det är riktigt snyggt. Men svettigt en sån här dag =)

2009-07-01 @ 19:46:35
URL: http://colorelle.se
Postat av: Passepartout

det är riktigt fint, lite varmt bara! :)

2009-07-02 @ 08:14:33
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Helena

Hennes blåa klänning är riktigt fin!

2009-07-05 @ 18:51:28
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0