I can almost see it



Ful och gammal bild, men hade ingen annnan. Är bara tvungen att skriva av mig, därför. Har suttit nu hela dagen och kollat på dokumentärer om MJ os.v. Lyssnat på alla låtar och gråtit. Kan fortfarande inte fatta att världens bästa artist genom tiderna är död. Världens bästa jävla artist. De gör så ont. De personerna i dokumentärerna som intervjuvar honom vill jag bara halshugga. Bokstavligt talat. Skitstövlar hela högen. Tittade på ett klipp då han var tvungen att sälja Neverland. Jag ville bara bryta ihop. Eftersom jag vet (genom alla filmer, dokumentärer, intervjuver os.v) hur mycket de stället betydde för honom. Tänk att vara Michael Jackson. De kan inte vara lätt. Man kan inte vara normal. Klart som fan att han inte är som alla andra, just för att han är han. Pedofil, de är något jag verkligen inte tror han var. Jag följde hela rättegången, varenda avsnitt och han blev inte dömd innom något. Jävla människor som ska ha pengar och som ljugit i rätten förrut. Människor som bara vill förstöra ens liv.

Fan. Jag är helt upprörd just nu. Blir alltid de när man pratar om honom. Tyvärr kan jag inget göra, hur mycket jag än önskar att jag kunde. Jag sörjer bara. De kommer jag fortsätta att göra. Har tvingat Nicke att lägga in massa låtar nu som vi kan lyssna på till/i Göteborg. De lindrar lite. Världens bästa artist..

PS. Nu pyser vi till Götet och de gör mig direkt på bättre humör! Vi hörs på söndag!

Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

han är en legend



---



Jag flyttar till usa hösten 09 för att plugga på highschool i ett år. Vill du följa mig och mina förberedelser samt senare då jag är iväg på min stora resa?

2009-07-03 @ 15:31:34
URL: http://ericausa.blogg.se/
Postat av: Jen

Michael va ALDRIG en pedofil och har ALDRIG varit!!

Jordy Chandler(pojken vars far stämde 1993) erkänner att han ljög om alltihop att mj va pedofil,http://trashselector.com/evan-chandler-i-lied-for-my-father-im-sorry-michael/.

Läs!

Jag visste att han var oskyldig hela tiden,michael skulle aldrig göra nått sånt.

2009-07-03 @ 21:04:59
URL: http://jenniely.devote.se
Postat av: Anonym

Du kände han inte personligen, inget illa menat, även om han var förebild/idol osv osv. så kände du han trots allt inte personligen :)

2009-07-03 @ 21:13:03
Postat av: Anonym

han var inte tvungen att sälja neverland.. om du nu gillar honom så mkt så borde du kanske veta att han ALDRIG mer ville sätta sin fot där efter första rättegången? han lät neverland förfalla och han hatade det stället..

2009-07-04 @ 14:08:59
Postat av: Carro

det sägs att Mj inte är död utan han har "bara gått under jorden" pga att han hade så mycket skulder och efter allt som hänt!..

2009-07-04 @ 15:45:36
Postat av: klara

jag känner som du.. kan inte sluta tänka på allt, gråter och blirså berörd av att världens största och bästa artist inte längre finns :( gråter när jag lyssnar på låtarna och när jag läser om honom i tidningarna :( allt är för jävligt. var hittade du dokumentärerna du sett? kan du länka i svaret till dennakommentar? R.I.P Michael Jackson

2009-07-05 @ 13:55:33
Postat av: Anonym

riktigt sorgligt har tidigare inte tänkt så mycket på miakel jackson men när han nu är död så saknar man han, hans musik va något alldels eget, nått som ingen annan kan göra. men har även en annan fråga som kanske inte riktigt passar på detta inlägget men dina favorit skor med snörning från "din sko" med vita streck som du har målat över, va för nått använde du när du målade över dom? :)

2009-07-05 @ 15:20:30
URL: http://corail.blogg.se/
Postat av: Sanne

Kan inte du ha en frågestund? :)

2009-07-05 @ 18:52:19
Postat av: Cornelia

På vissa bilder där du har lockigt hår och mittbena ser du ut som hon som har denna bloggen ---> http://totalflopp.blogg.se Ni är båda riktigt riktigt snygga.. men dina outfits är ju så klockrena allihopa! tack för all inspiration du ger :D

2009-07-06 @ 01:02:32
Postat av: Clara

Jag grät så himla många gånger under minnesstunden , speciellt när Paris pratade i slutet :'(



Om du vill kan du gå in på min blogg och titta på en tavla jag gjorde här om dagen av Michael.

2009-07-10 @ 11:05:48
URL: http://clararedhead.blogg.se/
Postat av: LillaJag

Nu har du fanimej rätt igen. Jag tror inte heller att han var pedofil! Girigajävlaföräldrar är vad det handlar om.

2009-07-14 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0