He's probably dabbing on three dollars worth



En osminkand poserande Hanna bjuder jag på. Igår färgade jag håret som sagt. Sist jag färgade blev de inte alls gult  (som de alltid annars brukar bli) så jag testade om jag hade den turen igen. Självklart inte. Gul som en kyckling och så kan jag ju inte visa mig. Så imorse åkte jag ner till stan för att köpa silvershampoo. Jag har testat nästan varenda silvershampoo känns de som, billigt som dyrt. Idag testade jag en ny. Och fasen, fasen vad bra! Den verkade så bra att mitt hår to.m blev lite lila.. Men eftersom jag är van så vet jag att de lila går bort om ja tvättar de noga ;)

Så ni som sagt att jag borde tipsa lite mer. Här är ett tips! Matrix silvershampoo. Hur bra som helst, de bästa av alla. Dock i den dyrare prisklassen, men de är de värt. Gick in i alla butiker för att jämföra priser. Till slut hittade jag den här för 119 kr då de i flesta affärer kostar 170-200 kr. Här tar man inte första bästa!

Kommentarer
Postat av: vart hittade du det så billigt?

2009-07-03 @ 21:34:43
Postat av: elin

ja, var hittade du det så billigt:O?! letar som en galning..

2009-07-05 @ 12:05:42
Postat av: Anonym

varför använder du smink? du är precis lika söt utan:)

2009-07-05 @ 23:26:50
Postat av: malin k

Jag använder Matrix silverschampo med och jag tkr att det är riktigt bra(Y) . . Gwen Stefani använder det även hon, och hennes hår är ju riktigt ljust och fint:)

2009-07-06 @ 14:54:42
URL: http://malinamoda.devote.se
Postat av: Linn

vart hittade du de?! :o

har letat som fan, men hittar ingen bra eller billig..

2009-07-07 @ 15:45:58
Postat av: snälla svara

hej vart i linköping hittade du det billiga silverschampot?

2009-07-07 @ 21:43:03
Postat av: Hanna Westman

jag vet inte vad affären heter ;p men ligger vid waynes coffe, typ vid akademibokhandeln :)

2009-07-07 @ 23:15:22
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0