you still own my soul





Här har vi då en liten cp bild då jag inte hade bättre för mig och gymkortet jag köpte idag. Hade skrivningsprov i nästan tre timmar idag och det gick faktiskt väldigt bra, så nu hoppas jag på bra betyg! Fick även tillbaka matten och till min lycka fick jag g, hallelujah! Jag och matte alltså. Sen så blev det lite stan och sen gick jag en promenix med mammsen och köpte gymkortet, simhallen och sporthallen, perfekt verkar det. Och nu är Gabbe här, han sitter och spelar gitarr och sjunger, sweet då!

Imorgon blir det att träna för första gången med Emmsy och Agapi, I think. Det ska bli najs! Börjat mitt nyttiga liv idag med, riktigt duktig har jag varit hitills, ska verkligen försöka nu :)


Kommentarer
Postat av: Ida Andersson

Jag vill tipsa om min blogg, den handlar om hur vardagen ser ut för en vanlig tonårstjej. Mitt största intresse är musik, att sjunga. Det finns en hel del bilder och musik ute på bloggen nu, och mera kommer det. Jag är en rolig och härlig tjej som försöker se det goda av livet och som lever i nuet. Jag älskar att blogga, bloggen är en del av mig, så det skulle betyda otroligt mycket om ni ville läsa den så ofta ni kan, spara www.anderssonsliv.blogg.se i favoriter vetja! Och om ni skriver en liten komentar då och då så blir jag ännu gladare, tar åt mig av både bra och dålig kritik, om den är genomtänkt! ;) Så kolla in bloggen, håller tummarna nudå!

2009-01-26 @ 21:39:50
URL: http://anderssonsliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kostade gymkortet?

2009-01-26 @ 21:41:44
Postat av: Anonym

hur fixade du ditt jobb på busfabriken ? Och har du några tips på hur man kan hitta ett sommarjobb ? Är i stort behov av ett då mina sommarplaner förstördes och jag börjar bli pank!

2009-01-26 @ 22:20:47
Postat av: Anonym

hur fixade du ditt jobb på busfabriken? och har du några tips på hur man kan fixa ett sommarjobb? är i stort behov av ett då mina sommarplaner försvann nyss och jag börjar bli pank!

2009-01-26 @ 22:22:09
Postat av: Hanna

svar anonym: det kostade runt 2000 tror jag ;P

svar andra anonym: min pappa har kontakter så han fixade en intervjuv åt mig. Nej tyvärr, vet inte, hade/har samma problem ;p

2009-01-27 @ 19:52:04
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0