nu känner jag mig duktig


Pluttis syster och jag!


Nu känner jag mig så duktig så! Har pluggat gärnet idag, som man ska på en studiedag, och har kommit ikapp allt jag missat. Vi har b.la prov på måndag i TvärS arbetet och jag kan nästan allt helt utantill nu, vet hur jag ska lägga upp det os.v. Första gången jag blivit klar så tidigt! Okej, inte helt klar, det finns mycket att slipa på. Men i stora drag. Så jag är nöjd.

Det är faktiskt vad jag gjort idag. Trixat lite med min mobil med, så nu kommer ni nog få en del mumsiga bilder från skolan också! Sedan har jag spelat gitarr och druckit te såklart. Skulle lagt up en video idag men jag gör nog det i morgon istället, om någon blir bra dv.s.

Imorgon är det fredag och då ska jag och mina allra bästa vänner i hela denna värld ha tjejkväll. Ungefär 10 tjejer, trerätters, tjejsnack, mys, dans, dricka, ja ni, låter inte det bara toppen? Men innan det blir det nog att ta en runda på stan för mig. Jag har ett sånt behov av att shoppa just nu, det är helt sjukt. Haha.

Te:t kallnar, Sverige matchen väntar, och jag ska gå :)

Kommentarer
Postat av: Julia

vad äckligt fuuuuuuuuuuuuuuuuuul

2009-01-22 @ 22:47:49
URL: http://weestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0