that's the sound of peace











Matteprov på morgonen i två timmar. Usch alltså. Mer säger jag inte. Men men! Redan efter en timma var jag, Emmsy, Bea och Lisa klara så vi åkte hem till mig eftersom att vi hade 3 timmars hål. Så från 9 till 12 var vi hemma och chillade och innan skolan började igen stack jag och Bea ut på stan och åt. Tjockisar vi är.. Men jag måste äta upp mig till nästa vecka då jag ska börja förbränna allt.. Haha. Efter skolan blev det att åka hem och plugga. Tyvärr kom jag inte så långt. Det brukar alltid vara datorn som hindrar mig när jag kommer hem men de senaste dagarna har jag knappt brytt mig. Jag är så inne i Twilight boken så det finns inte. Jag menar det när jag säger att jag blir galen. Allstå G-A-L-E-N! Den så bra att det inte finns något ord i hela världen som kan beskriva den. Så det är vad jag ska göra nu, återgå till mitt läsande..

Imorgon blir det nog bio med lite tjejer från klassen, jag hade tänkt övertala dem att se Twilight eftersom att de inte sett den, vilket inte är acceptabelt. Och jag ser den mer än gärna en till gång. Haha. Efter det ska jag till min älskling och sedan är det studiedag på torsdagen.

Slänger in en outfit senare!

Kommentarer
Postat av: S

Haha välkommen till ''besattavtwilight'' världen ;)! det är underbart



Jätte fin blogg förresten! Ha det super

2009-01-20 @ 19:16:25
Postat av: emma

Säger ju att man blir besatt av twilightböckerna! och han är ju helt klart snyggare i boken, right? haha

2009-01-20 @ 20:01:40
URL: http://bems.devote.se
Postat av: Isabella

Bea ju :)

2009-01-23 @ 19:51:35
URL: http://ameliaroos.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, de böckerna är så bra! Är nog mest besatt av alla i hela världen av Twilight:D

2011-01-23 @ 12:50:28
URL: http://www.nordicnet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0