min lilla önskedröm


Jag vill ha denna sååååå baadly! Skulle önska mig den i födelsedagspresent men mammi vill inte köpa den för att vi redan har två. Men den är ju mycket snyggare än de andra! Gaaahhh, jag blir GALEN. Sedan kostar den bara 498 spänn, billigt också! Gu vad jag vill ha den alltså.. Så snälla, kan någon köpa den till mig i födelsedagspresent (A)? haha.

Iallafall, gårkvällen blev inte riktigt som vi tänkt oss, men den slutade hos Annie med vi tjejer kikandes på en riktig skräckis och ett tag där var vi så rädda så jag inte vet vad. T.om Julia! ;o Haha. Sov där och nu är jag hemma för lite fix innan jag ska till pappi. Skola i morgon, inte så peppt, men jag har bestämt mig för att verkligen försöka plugga som en galning i skolan. Någon gång är det ju dax liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

görbilligt ju! köp den för födelsedagspengarna;))

2009-01-11 @ 14:46:11
Postat av: emelie andersson

görbilligt ju! köp den för födelsedagspengarna;))

2009-01-11 @ 14:46:42
Postat av: Julia

Grumt snygg jacka!:) Åhh, så du heter också westman :) grymt! Snygg blogg hade du också!:) pusspuss/julia*

2009-01-11 @ 15:26:03
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefin! ^^

2009-01-11 @ 15:38:40
Postat av: Teres

Tack så mycket :)

Tycker du jag har rätt eller fel i mitt blogg inlägg?

2009-01-11 @ 15:44:46
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: emelie

åh, ja missade frågestunden men hoppas de är okej att de kommer några frågor här ändå från den frågan om hur du sminkade dig :)

vart brukar du köpa allt ditt smink?

du har lös hår va? hur långt är ditt vanliga hår egentligen?

hur bra håller dream matt mousse på läpparna? behöver man bara ta en gång på morgonen och sen håller de sig fint hela dagen?



du är himla söt och du verkar ha en himla bra personlighet också :) kram

2009-01-11 @ 18:28:23
Postat av: emelie

åh, ja missade frågestunden men hoppas de är okej att de kommer några frågor här ändå från den frågan om hur du sminkade dig :)

vart brukar du köpa allt ditt smink?

du har lös hår va? hur långt är ditt vanliga hår egentligen?

hur bra håller dream matt mousse på läpparna? behöver man bara ta en gång på morgonen och sen håller de sig fint hela dagen?



du är himla söt och du verkar ha en himla bra personlighet också :) kram

2009-01-11 @ 18:29:14
Postat av: Hannana

svar emelie: Absolut :)

Mestadels på Hm, det finns överallt.

Och jag har löshår ibland ja, det är ungefär 5 cm längre än mitt vanliga hår, så det är inte så stor skillnad och man tänker inte så mkt på det när jag inte använder det. Jag har det ibland, men då bara för att göra mitt hår tjockare. Sen så håller foundationet rätt så bra, men inte hela dagen. Inte när man dricker coh äter, man får sätta på sig lite till :)



Tack så mkt! det värmer :)

2009-01-11 @ 18:35:41
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Louise

Vart kan man köpa den jackan ? (:

Skitsnygg var den!

2009-01-12 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0