i can still catch it if you want to

Godmorgon!
Ja, det är faktiskt morgon för mig, jag vaknade lite över tre, tro det eller ej. Igår kväll var jag och Gabbe på bio och innan det så var Frida och Julia här, eftersom de nannade på nyår. Nyår för övrigt var väldigt bra och den spenderades lite överallt i Linköping! Tolvslaget blev lyckat och man blev helt blöt av all champange! Det kommer bilder så fort Annie skickat dem.

Idag blir det nog att vara med tjejerna igen. Jag och Julia har lite planer. En riktig tjejkväll med fettosaker, någon riktig tjejfilm och en skräckis och sedan ta massa kort! En riktig tjejkväll för oss med andra ord ;) Jag lovar också att ni ska få bättre uppdatering, men när det är lov vill man hinna med så mycket att man inte alltid hinner.


En bild från nyår. Förskräcklig på mig, och det ser ut som något är riktigt upptryckt, så såg det dock inte ut i verkligheten. Men de andra tjejerna är så fina så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jävligt snygg hanna!

2009-01-02 @ 17:16:24
Postat av: hanna

OJOJOJ PUSH IT PUSH IT ! PATTEtiskt

2009-01-05 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0