födelsedagar är tummen upp





Min dag började väldigt bra! I natt då alltså. Min älskling sjöng för mig, så fint så! Sen gick det lite nedför. Tjejerna hade tänkt ha lite "kalas" för mig i morgon hos Alex, men det blev inte så. Blev lite besviken för jag hade hoppats på det, men det fick bli en annan helg pg.a. olika omständigheter. Det slutar väl med att ikväll går vi ut och äter någonstans (Moa, Alex, Erica, vill jätte gärna att ni följer med, ni kan ju höra av er till mig (a), haha, vilket meddelande!) Snart kommer släkten och jag har fått stressa som en galning för att hinna, det beror på att jag suttit och läst. Fått de kära 2 första Twilight böckerna så jag har suttit som klistrat med all de godis jag också fått ;) Nu måste jag rusa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Böckerna är jättebra ! Du kommer att älska dem :)

2009-01-18 @ 16:16:20
Postat av: lovisa

har läst en twilight bok (fast på engelska) och den var super bra!:) Grattis förresten:)

2009-01-18 @ 17:07:01
URL: http://anjowis.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS HANNA! :D

2009-01-18 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0