att bjuda lite på sig själv




En extremt osmickrande bild på mig, men jag bjuder på den och sedan en på mig och världens bästa sis.

Gårkvällen blev inte alls som jag tänkt mig. Den blev hemsk. Likaså natten. Ibland är verkligen inget som man vill det ska vara. Idag är det dock lite bättre, men ni får tyvärr inte kika så långt in i mitt privatliv så jag berättar allt. Men iallafall! Dagen flöt på idag. Var dock så trött så jag inte visste vad. Men kul att träffa alla igen, speciellt lilla Emmsy som kommit hem från Thailand! Efter det åkte jag hem, Gabbe kom, han åkte på träning och nu sitter jag här nästan däckad. Mår heller inte så bra, men det går nog över om jag sover. Kan ju bero på att jag inte sov något i natt.

Men nu ska jag klinka gitarr och dricka te, sen svarar jag på hälften av frågorna! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Frida Melin

du är snygg Hanna och jag älskar dig bästa vän<3

2009-01-07 @ 19:36:50
Postat av: Anonym

kommer du inte svara på alla frågorna?

2009-01-07 @ 19:46:49
Postat av: Hanna

svar: Tack frodis, jag älskar dig med!!

svar: Jo det kommer jag, men kanske inte alla samtidigt.

2009-01-07 @ 20:10:34
Postat av: :)

hej jag skulle jätte gärna vilka veta vilken brun utan sol du har har provat massor och dyra också men dom e inte så bra har du tips?:)



2009-01-08 @ 18:16:08
URL: http://lilliissplace.blogg.se/
Postat av: Linus

Här der lovande ut ;)

Jag ser att du har lyckats skapa en härlig blogg med många besökare,



Vackert!. Jag ser även att du tycks vara intresserad av mode? Har jag rätt?



För isåfall så kanske du är intresserad av att bli fotograferad och ha en chans att vinna lite pengar? Eller kanske bara bli lite känd eller få lite bilder på riktigt fotopapper och sätta upp på rummet? Eller visa för dina vänner och stolt säga att du har varit modell för en dag!? Och har du tur så ligger du uppe på vår blogg kanske i flera månader!

Och om du själv inte känner för att modellera, så kanske du har någon kompis som vill. Så tänk på att skicka/länka det här vidare isf. Och kom ihåg, vi är HELT gratis änsålänge! :)



Så, vill du ha mer info? Tveka inte att titta in på vår sida, där vi har en massa bilder på tidigare människor som har vågat modellera för oss. Vi har nyligen slått oss samman för att skapa en ny och starkare blogg, så med din hjälp kan vi bli ännu bättre!





Tack för att du har läst.



Ha en trevlig helg.



//Jnlmodels

2009-01-09 @ 20:50:33
URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0