will you still love me tomorrow



Det här är min favorit låt för tillfället. Den är helt underbar! Och för en gångs skull ligger inte en av Michaels låter högst upp. Det är de här jag kallar riktigt musik. Otrolig sång, underbart komp och låten kan inte bli bättre. Plus att hon är en fantastisk artist (fast hon kan äta lite till)  Det är såhär musik ska vara och inte massa underliga remix låtar som typ Lady GaGa´s poker face. Nu är jag också fullt upp att lära mig den här på gitarr, för visst är den för bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon äter, men hon knarkar ju också. så därför går hon ner i vikt

2009-02-15 @ 00:07:48
Postat av: sofieb

den va as skön! ;) kan du inte lägga ut lite mer typ låtar som du lyssnapå/gillar ? de är ju lixom inte alltid man hittar alla låtar själv :)

2009-02-15 @ 12:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0