these voices outside love's open door






Alexander Wang.

Tog bort inlägget under, tyckte inte att de var så roligt. Så kan det va! Sitter och kikar lite på internet och lite sisådär. Har nyss tränat, fastän jag är lite halvsjuk. Men det blev bara 5 km gång och lite styrka idag så det gör nog inte så mycket. Lillasyster är i Sthlm idag med hennes konfa och shoppar lite, så nu hoppas jag med hela mitt hjärta att hon får med sig ett par ursnyyyygga skor hem, med såndär snygg platå (ungefär som bilderna ovan) annars får jag vänta tills lönen kommer då jag ska shoppa skor som fasiken! Men nu är det så att jag ska ta ett vaaarmt bad. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du & din syster lika stora storlekar i skor? :)

Vilken storlek har ni i sånna fall? :D <3

2009-02-17 @ 16:46:03
Postat av: Hanna

sv:ja det har vi :) eller jag har kortare men lite tjockare fötter och hon längre och smalare, men typ 38 har båda två, jag har även 37 :)

2009-02-17 @ 17:12:42
Postat av: Lillalie

Åh vilken fin blogg du har och ditt hår är bara för snyggt ... Skulle kunna göra vad som hälst för att få ditt hår och din garderob ... Snälla klicka in på min blogg och ställ en eller fler frågor i min frågestund .. Kram

2009-02-17 @ 18:10:55
URL: http://lillalie.devote.se
Postat av: elin

älskar alexander wang! Och jag måste säga att jag verkligen tycker om din blogg, och din still! Superfin!

2009-02-17 @ 18:46:21
URL: http://elinvendela.devote.se
Postat av: elin

stil*

2009-02-17 @ 18:46:43
URL: http://elinvendela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0