memories never die







 


Saknar det här! Om man bor eller besöker Linköping så måste man ta en runda hit. Linköpings finaste ställe. Hit tog Fia mig och Julia i somras. Vi satt där och skrattade, pratade, grilla och åt massor av godis. Det var en underbar kväll!

Sitter och tittar lite på gamla bilder från sommarn. Det får en alltid att må så bra! Varmt, sol och bad. Blir inte bättre. Men istället ligger jag hemma och är sjuk. Mitt huvud sprängs snart. Jag skulle egentligen åkt och firat Alex men hoppas jag får chans att göra det en annan dag i veckan! Nu ska jag dricka te och fortsätta att vila, kanske t.om börja på den andra twilight boken?

Förresten, jag bytte min header lite snabbt. Jag är inte nöjd med den som är ny men heller inte med den som var innan. Den blev för mycket, vill bara ha något litet. Någon som har något bra förslag? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har stavat fel på michael jacksons nman på din header..

2009-02-02 @ 19:35:58
Postat av: k

vart ligger det ? :)

2009-02-02 @ 20:02:48
Postat av: Hanna Westman

jo jag vet, men orkar inte byta ;P tar det ngn annan dag ;p det ligger vid vattentornet typ :)

2009-02-02 @ 20:04:33
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag skulle kunna testa att göra en header om du skickar lite bilder, har gjort lite hemsidelayouter och så tidigare, maila om du är intresserad =)

2009-02-03 @ 08:10:20
Postat av: Anonym

den du har nu är fin! :D

2009-02-03 @ 14:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0