Ease on down the road





Tyvärr så kommer ni få stå ut med egobilder kvällen ut! Har jobbat idag, stått i kassan och sånt har jag fått lära mig. Svårt och frustrerande, men men! Träffade även på Simone som jag konfimerade mig med för hon var på provjobb idag, jätte kul! Imorgon kommer hennes kompis också, nämligen Hannah, roligt med lite ansikten man känner igen! Tänk att det redan gått 4 veckor sen jag provjobbade, helt sjukt vad tiden rinner iväg. Ikväll skulle jag egentligen åkt till Erica för fest men nu när jag kom hem så sent, inte hunnit fixa saker och börjar jobba 10 i morgon igen så känner jag att jag inte orkar. Hinner ändå bara vara där nån timma. Att gå från en helg jag verkligen sett fram emot till en helg där jag bara jobbar och är hemma. Men det blir melodifestivalen iallafall, min höjdpunkt på året.

(gick inte att publicera förrut, så gör det nu)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar headern :)!

2009-02-07 @ 22:17:00
URL: http://pouss.blogg.se/
Postat av: jenniferq

2009-02-08 @ 01:57:05
Postat av: jennifer

oj sorry för det innan, fel knapp !



iallafall: there you go! så mycket snyggare utan ljusa läppar !

2009-02-08 @ 01:58:49
URL: http://jnfrw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0