i don't need a man to make it happen



Vilken härlig dag! Idag känns allt bara jätte bra. Började skolan vid halv 12, hade debatt "prov" som gick jätte bra, fick tillbaka ett annat samhällskunskapsprov och fick högsta betyg och lärarn sa att mitt var det bästa han läst i hela klassen (!!!) hur glad som helst blev jag, också med lite tanke på att vi är 45 i klassen! Sen blev det gym, vilket gick jätte bra, jag och Emmsy är för bra alltså! Sedan är det ju fredag, det är lov och jag ska ut och käka med världens bästa vänner ikväll.Jag tror inte det blir så mycket bättre alltså. Ska försöka ta lite bilder med. Nej nu blire duschen!

Kommentarer
Postat av: an

åååh vilken härlig blogg! ;)

2009-02-13 @ 23:10:08
URL: http://nittioniograman.blogg.se/
Postat av: Jessica

glad alla hjärtans dag! :D



snyggt hår du har :)

2009-02-14 @ 15:49:15
URL: http://ohsweetmother.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0