can get in the way of what I'm feeling



Min dag har inte sett särskild speciell ut. Det har varit träning, färgning av håret (som denna gång bara blev lite gult, men silvershampoo fixar allt ;) och så fick jag samtal från Egypten, Gabbe ringde och förgyllde min dag lite. Jag saknar honom. 

Anyway, grejen med detta inlägg var att jag äntligen kommit på vad jag ska äta! Jag vill ju gå ner i vikt nu till sommarn så jag tränar som sagt nästan varje dag och äter nyttigt. Nu har jag testat på massa saker men igår när jag läste på internet och pratade med mina kära vänner så har jag kommit på något nytt. Äta lite och ofta. Inga kolhydrater och så har jag lärt mig räkna kalorier. Dessa på bilden över är jätte bra som måltidsersättning. Jag är ju dock bara ungdom, så lite protein till skadar ju inte! Så nu blir det race här vettni, jag går igång bra nu.

Lite tråkigt inlägg kanske, men sådana måste ju också komma någon gång!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag trodde du var nöjd med din vikt?..

Anyway så behöver du itne gå ner ngt alls. Du har ju jättefin kropp :)

2009-02-20 @ 17:39:46
Postat av: Hanna

nja sådär, helt okej tycker jag. Men några kilo, kanske 3, och sen lite tränad kropp så är jag nöjd :) tack så mkt :)

2009-02-20 @ 18:12:54
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker verkligen inte du behöver gå ner i vikt, du har en jätte fin kropp hanna!

2009-02-20 @ 19:02:10
Postat av: -

jaaa du e seriöst fööör fet, speciellt runt låren. riktiga elefantlår bruden

2009-02-20 @ 19:50:46
Postat av: Hanna

Jag vill bara gå ner några få kilo, eller framför allt få en tränat kropp, det är målet :)

haha okej, förstår inte riktigt varför du säger sådär och leker världens barnrumpa eftersom jag är väldigt väl medveten om hur jag ser ut. Ungefär 10 gånger mer medveten om det än du. haha, herreguuudddd

2009-02-20 @ 20:00:11
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

idiot anonym!!!

du är super fin som du är!

du har jätte fin kropp och tycker inte alls du behöver gå ner i vikt, men bara du mår bra så:)

men snälla snälla tänk inte på vikten, okej om man tränar men ät som du vill världens finaste hanna:D

2009-02-20 @ 20:00:32
Postat av: jennifer

IDIOT ANONYM!!!!

du är jätte fin som du är hanna:)

2009-02-20 @ 20:01:46
Postat av: tjej

skulle inte du kunna ge lite tips på vad du äter och så. för det är lätt att hitta sidor där det står om bra träning. men det är svårare att hitta sidor med nyttig mat / nyttigt "godis" . speciellt som går att köpa på typ ica eller konsum.. tack på förhand :)<3

2009-02-20 @ 20:11:54
Postat av: frida

tycker inte jah du ska göra =)

Men hur är de man räknar kallorier? :o jah greppar inte riktigt hur :O

2009-02-20 @ 20:28:45
Postat av: s.

vet du vad dom kostar som man kan dricka,tex den på bilden ? är dom dyra per/st elr är det ett normal pris typ?:)

2009-02-20 @ 21:59:54
Postat av: lina b

Vad jag blir arg om det är alla dessa äckel anonyma som påverkat dig till att vilja gå ner... Du behöver absolut inte gå ner i vikt! Att vara hälsosam är ju dock aldrig fel, men se till så det inte går till en överdrift bara. Att räkna kalorier blir få lyckligare av vad jag hört :/

2009-02-21 @ 05:42:38
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

neeej

inte en till :(

okej, om man är överviktig, mullig eller kanske lite knubbig; då kan man väl få intressera sig för kalorier men du?! wtf..

du behöver verkligen verkligen verkligen inte tänka på sånt..

2009-02-21 @ 21:41:57
Postat av: Kicki

Jag tycker absolut inte att du ska göra det du gör. Men det är såklart ditt val! Snygga, kurviga tjejer is the shit! Jättefin blogg btw! :)

2009-02-23 @ 20:16:28
URL: http://finas.devote.se/
Postat av: Anonym

du vet att om du äter mindre så lagrar kroppen fett när du väl äter, det blir man inte smalare av.. man får bara mindre muskler

2009-02-24 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0