all the single ladies







Min fredag blev inte riktigt som den skulle blivit faktiskt. Det skulle ju varit alla i 9B samlade, men helt plötsligt så har vi ingenstans att vara. Dåligt gjort tycker jag, man borde vara säker innan man bjuder alla. Så då blev jag inte på sådant humör, även fast typ lite mindre än hälften skulle samlas någon annan stans så var det inte samma sak, vi hade mycket att träna, jag ska jobba i morgon och jag blev lite depp pg.a det. Så jag stannade helt enkelt kvar hos mina älskade tjejer! Vi tränade som saaatan till talang! Men vi ska fråga vad de tycker vi ska köra, vårat 60-tal eftersom att det är speciellt eller nämligen ett showigt R'nb nummer, mer säger jag inte ;) Vi får se hur det blir! Vi hade en riktigt myskväll med pizza och sång inprincip. Vi har då aldrig tråkigt tillsammans, hur man än gör, det är riktigt vänskap alltså!

Nu ska jag snart sova för i morgon väntar en heldag på jobbet och sedan blir det fest hos agerås som jag blivit bjuden till, fint fint! Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: sooofie

vare inte du som va nyttig ?;)

2009-02-06 @ 23:11:07
Postat av: Hanna Westman

jo men jag har en dag i veckan då jag får vara onyttig, annars klarar jag det inte till i sommar så :)

2009-02-06 @ 23:30:25
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0